Mit nye liv er at jeg har valgt at omvende mig til {tip En mormon er oftest medlem af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, som i daglig tale kaldes Mormonkirken. Navnet kommer af, at mormoner ud over Bibelen har "Mormons Bog" som et helligt skrift. Betegnelsen mormon bruges især i USA også om andre trossamfund, som også benytter Mormons Bog og kan føre deres historie tilbage til Joseph Smith.|hover|top}Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige{/tip}, grunden til dette er at jeg føler mig kaldt til dette.

Kaldet til Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige fik jeg i september mdr. i 2008 efter et lille uheld, hvor jeg var så uheldig at køre ud af min bil, der er monteret handicap lift i bilen, liftpladen var ned sænket til jordhøjde hvilket betyder at jeg kørte ud i fri natur, og der følte jeg at gud ikke bare holdt en hånd over mig men også under mig. Jeg fik trykket ryggen en lille smule men ikke noget af betydning og fik en lille hudafskrabning i baghovedet og fik kun en meget lille bule.

Ved denne lille ulykke så jeg et meget kraftigt lys hvori der stod 3 personer lys glimtet eller dette stærke lys så jeg i ca. 5 sekunder. De personer jeg så var min mormor, Vor fader (Gud) og Jesus. De nærmest svævede over jorden min mormor stod forrest men i midten og bagved til højre stod Gud og til venstre stod Jesus. Der var ingen der sagde noget men der blev smilet voldsomt meget, det er første gang i mit liv jeg har oplevet dette. Derfor havde jeg brug for at finde ud af mere om dette. Og havde brug for at komme i kontakt med den anden side.

I 2011 fra den 29. august - og frem til den 28. oktober 2011, var jeg indlagt på PNES afdelingen på Epilepsihospitalet i Dianalund. Der er endelig sat navn på det jeg fejler, års kamp er ved at være over - jeg kan endelig se et lys for enden af den lange tunnel jeg har bevæget mig igennem de sidste mange år. Der er tale om, at jeg har været under vandring siden folkeskolen som jeg gik ud af i 1988. Nu skulle det jo så vise sig at det ikke er og var PNES, men bare Autisme. 

Grundet støj gener, som jeg ikke tidligere har kunne holde rede på, har jeg desværre været nødtil ikke at komme i kirken siden december 2013 det er alt for overvældende for mig at komme der fordi det er så højt når der spilles på Klaver, Flygel og orgel. Det gør vildt ondt i mine sarte ører. 

No comments

Leave your comment

In reply to Some User